|
|
اداره روابط عمومی
|
: نام واحد
|
|
|
سیدرضا موسوی
|
نام
رييس :
|
|
|
|
|
|
|
ماموریت اداره روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار سه محور اصلی را در بردارد که عبارتند از: ارتباط سازنده با رسانهها، ارتقاء سطح آگاهی عمومی درباره بازار سرمایه از طریق آموزشهای عمومی و فرهنگسازی و تدوین نظام پاسخگویی به مخاطبان
|
1- تحقیق و ارزیابی اطلاعات مهم در حوزه بازار سرمایه در قالبهایی از قبیل افکارسنجی، نظرسنجی، تحلیل محتوا و غیره و استفاده از نتایج به منظور ایفای وظایف 2- ایجاد و پیگیری ارتباطات مؤثر با نهادها و اشخاص مهم و مرتبط در راستای تقویت شناخت از کارکردها، عملکردها و مواضع سازمان 3- ایجاد تفاهم متقابل، همبستگی و مشارکت در مخاطبان بر اساس قوانین، مقررات و سیاستهای سازمان 4- تدوین و نظارت بر اجرای سیاستهای ارتباطی مجموعه با داخل و بیرون از سازمان 5- ایجاد ارتباطات رسانهای به منظور بهبود اطلاعرسانی صحیح، به موقع و کارآمد 6- پایش اخبار و اطلاعات و تحلیل و انعکاس آنها به مسؤولان ذیربط 7- تدوین سیاستهای پاسخگویی به مخاطبان و نظارت بر اجرای آنها 8- مدیریت نظام پاسخگویی به مشتریان و دریافت دیدگاههای مخاطبان و عموم مردم، تحلیل آنها و ارائه به مقامات ذیربط جهت پاسخگویی، بازمهندسی فرایندها، بهبود عملکرد و تعالی سازمان 9- تدوین سیاستهای فرهنگسازی و آموزشهای عمومی به منظور ارتقاء سواد مالی در مخاطبان جامعه هدف و نظارت بر اجرای آنها 10- سفارش تهیه و پخش برنامههای آموزش عمومی در قالب ابزارها و شیوههای مؤثر و نظارت بر آنها 11- سفارش تولید و ارائه محتوا در قالبهای مختلف بر اساس سیاستهای فرهنگسازی 12- تحلیل و تصمیمگیری جهت حمایت از برنامههای فرهنگسازی و آموزش عمومی 13- سفارش تولید و ارائه محتواهای مرتبط با معرفی سازمان و محصولات مرتبط 14- بررسی درخواستهای مشارکت سازمان در همایشها 15- سفارش، مدیریت و نظارت بر برپایی همایشها و نمایشگاهها طبق برنامههای مدیریت یا درخواست سایر واحدها 16- هماهنگی اقدامات مشترک ارکان بازار سرمایه در حوزه روابط عمومی
|
|
1396/02/10-15:03
: بروز رسانی
|
|
|
|
|